Pýtate sa na Facebooku: Prečo Jojka v meste nepríde aj do menších miest?

Odpovedajú najpovolanejší ľudia televízie.

JOJka v meste je neodškriepiteľne jeden z najoriginálnejších projektov na slovenskej mediálnej scéne – naša televízia sa každoročne „dvihne“ zo svojho sídla na bratislavskej Kolibe a vyberie sa medzi ľudí: už sme navštívili Trenčín, Žilinu, Košice, Prešov, Banskú Bystricu aj Nitru. Spolu štyri ročníky chodíme za vami, aby sme vám priniesli televíznu zábavu. Vy si na týchto podujatiach všímate predovšetkým ľudí na pódiu a tváre televízie na autogramiáde, no tento projekt o oveľa väčšom počte účastníkov. Za organizáciou stojí aj generálni riaditeľ JOJ Group, Marcel Gregariaditeľka úseku marketingu, PR a analýz, Ivana Semjanová. Preto sme sa ich opýtali aj tie otázky, ktoré nám ohľadom JOJky v meste kladiete na Facebooku.

Predovšetkým vás zaujíma, ako prebieha proces výberu miest, prečo sa JOJka v meste nikdy neocitne v Bratislave a ani v menších mestách ako krajských. „Výber miest nie je jednoduchý. Snažíme sa vyberať ich tak, aby sme šli do miest, kde sme neboli dlhšie. Fyzicky a časovo vieme stihnúť maximálne tri ročne. Závisí to aj od eventov v mestách, ktoré by mohli kolidovať,“ hovorí Marcel Grega. Obyvatelia hlavného mesta sa sťažujú na to, že JOJku v meste ešte nezačili: „Sme vzácnejší na vidieku. V Bratislave máme najsilnejšiu základňu. V Bratislave robíme niekoľko eventov počas roka, aj keď nie sú také veľké ako JOJka v meste, no ľudia v Bratislave nás môžu vidieť každú chvíľu,“ prezrádza Ivana Semjanová. Budeme v JOJke v meste pokračovať? Odpoveď je jednoznačná: určite áno! „Chceme byť televízia v pohybe a chodíme za divákom, aby nás videl nielen cez televíznu obrazovku, ale aj naživo,“ dodáva Marcel Grega.

Chcete vedieť, prečo vyberáme vždy krajské mestá? Odpoveď sa dozviete v rozhovore!